Teatr Polski – Warszawa
Tuwim reż. Ewa Makomaska (2024)
opracowanie muzyczne
Teatr Lalka – Warszawa
O dwóch takich, co ukradli księżyc reż. Jarosław Kilian (2023)
przygotowanie wokalne
Czarnoksiężnik z krainy Oz reż. Jarosław Kilian (2022)
przygotowanie wokalne
Boska komedia reż. Jarosław Kilian (2021)
przygotowanie wokalne
Rycerz Gwiazdy Wigilijnej reż. Jarosław Kilian (2020)
przygotowanie wokalne
Ptak Zielonopióry reż. Jarosław Kilian (2019)
przygotowanie wokalne
Karampuk reż. Grzegorz Turnau (2018)
przygotowanie wokalne
Król Marionetek reż. Izadora Weiss (2018)
przygotowanie wokalne
Krawiec Niteczka reż. Jarosław Kilian (2018)
przygotowanie wokalne
Krzesiwo reż. Jarosław Kilian (2016)
przygotowanie wokalne
Zielony wędrowiec reż. Ula Kijak (2009)
przygotowanie wokalne
Ostatni tatuś reż. Michał Walczak (2007)
przygotowanie wokalne
Księżniczka i ziarnko grochu reż. Paweł Aigner (2007)
przygotowanie wokalne
Złotowłosa reż. Jakub Krofta (2006)
przygotowanie wokalne
Cuda w budzie reż. Wojciech Szelachowski (2006)
przygotowanie wokalne
Sklep z zabawkami reż. Łukasz Kos (2005)
przygotowanie wokalne
Urodziny pieska i kotki reż. Lech Chojnacki (2004)
przygotowanie wokalne
Kopciuszek reż. Josef Krofta (2004)
przygotowanie wokalne
Król Olch reż. Marek Ciunel (2003)
przygotowanie wokalne
Merlin Czarodziej reż. Wojciech Szelachowski (2002)
przygotowanie wokalne
Państwo Fajnackich reż. Wojciech Szelachowski (2001)
przygotowanie wokalne
Jaś i Małgosia reż. Lech Chojnacki (2001)
przygotowanie wokalne
Mała Syrenka reż. Petr Nosálek (2000)
przygotowanie wokalne
Faust i inni reż. Maciej Wojtyszko (2000)
przygotowanie wokalne
Teatr Ateneum – Warszawa
Kwartet reż. Wojciech Adamczyk (2020)
przygotowanie wokalne
Trzy razy Piaf reż. Artur Barciś (2000)
przygotowanie wokalne
Opowieści Lasku Wiedeńskiego reż. Agnieszka Glińska (1998)
przygotowanie wokalne
Szalony dzień czyli Wesele Figara reż. Waldemar Śmigasiewicz (1997)
opracowanie, przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne
Opera Granda reż. Maciej Wojtyszko (1996)
scenariusz /wspólnie z Maciejem Wojtyszką/, przygotowanie wokalne
i kierownictwo muzyczne /wspólnie z Wojciechem Borkowskim/
Boy reż. Waldemar Śmigasiewicz (1995)
przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne
Opera za trzy grosze reż. Krzysztof Zaleski (1994)
przygotowanie wokalne
Dymny reż. Maciej Wojtyszko (1993)
przygotowanie wokalne
Kubuś Fatalista i jego Pan reż. Andrzej Pawłowski (1993)
przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne
Tuwim reż. Krzysztof Zaleski (1991)
przygotowanie wokalne /wspólnie z Ewą Jusewicz-Janowską/
Burzliwe życie Lejzorka reż. Maciej Wojtyszko, Waldemar Śmigasiewicz (1989)
przygotowanie wokalne
Wysocki reż. Wojciech Młynarski (1989)
przygotowanie wokalne i aranżacje wybranych utworów
Teatr Kwadrat
Przystojniaczek reż. Andrzej Nejman (2019)
przygotowanie wokalne i nagranie akompaniamentu
Z batutą i Kwadratem reż. Jan Kobuszewski (1992)
korepetycje wokalne
TR – Warszawa
Rechnitz. Opera – Anioł Zagłady reż. Katarzyna Kalwat (2019)
przygotowanie wokalne
Teatr Współczesny – Warszawa
Psie serce reż. Maciej Englert (2017)
przygotowanie wokalne
Niepoprawni (Fantazy) reż. Maciej Englert (2015)
przygotowanie wokalne
Teatr Studio – Warszawa
Szkarłatny płatek i biały reż. Kuba Kowalski (2016)
przygotowanie wokalne
Wiosna reż. Leonardo Moreira (2016)
przygotowanie wokalne
Zrób sobie raj reż. Kasia Adamik i Olga Chajdas (2012)
przygotowanie wokalne
Teatr Capitol – Warszawa
Klimakterium 2 czyli menopauzy szał reż. Krzysztof Jaślar, Elżbieta Jodłowska (2014)
przygotowanie muzyczne
Teatr 6.piętro – Warszawa
Bromba w sieci reż. Maciej Wojtyszko (2014)
kierownictwo muzyczne i przygotowanie wokalne
Czechow żartuje! reż. Eugeniusz Korin (2013)
przygotowanie wokalne
Chory z urojenia reż. zbiorowa (2011)
przygotowanie wokalne
Maszyna do liczenia reż. Eugeniusz Korin (2010)
przygotowanie wokalne
Teatr Narodowy – Warszawa
Pchła Szachrajka reż. Anna Seniuk (2013)
przygotowanie wokalne
Siodło Pegaza reż. Ewa Bułhak (2013)
przygotowanie wokalne
Happy End reż. Tadeusz Bradecki (2005)
przygotowanie wokalne
Teatr Syrena – Warszawa
One i my reż. Zbigniew Lesień (2013)
przygotowanie wokalne
Hallo Szpicbródka reż. Wojciech Kościelniak (2012)
przygotowanie wokalne
Polaków życie seksualne reż. Andrzej Zaorski (2000)
korepetycje muzyczne
OCH-Teatr – Warszawa
Czas nas uczy pogody reż. Krzysztof Materna (2012)
przygotowanie wokalne
The Rocky Horror Show reż. Tomasz Dutkiewicz (2011)
przygotowanie wokalne
Wassa Żeleznowa reż. Waldemar Raźniak (2010)
przygotowanie wokalne
Teatr Palladium – Warszawa
Nie ma Solidarności bez miłości reż. Maciej Wojtyszko, Adam Wojtyszko (2012)
przygotowanie wokalne
Teatr Studio Buffo – Tito Productions
I Love You reż. David Foulkes (2011)
przygotowanie wokalne
Teatr Polonia – Warszawa
Cwaniary reż. Agnieszka Glińska (2021)
przygotowanie wokalne
Bagdad Cafe reż. Krystyna Janda (2009)
przygotowanie wokalne
Dancing chor. Jarosław Staniek (2008)
przygotowanie wokalne
Boska! reż. Andrzej Domalik (2007)
przygotowanie wokalne
Teatr Scena Prezentacje – Warszawa
Sarabanda reż. Romuald Szejd (2008)
opieka muzyczna
Harcerki reż. Romuald Szejd (2004)
konsultacje muzyczne
Czas odnaleziony reż. Andrzej Domalik (2003)
konsultacje muzyczne
Co nam zostało z naszej miłości reż. Romuald Szejd (1999)
aranżacje i kierownictwo muzyczne
Teatr Na Woli – Warszawa
Czerwony Kapturek. Ostateczne starcie reż. Krzysztof Adamski (2007)
przygotowanie wokalne
Teatr Improwizacje – Białystok
Piosenka jest dobra na wszystko reż. Waldemar Śmigasiewicz (2006)
opracowanie muzyczne i przygotowanie wokalne
Teatr Nowy Praga – Warszawa
Samotny zachód reż. Eugeniusz Korin (2006)
impostacja głosu
Teatr Montownia – Warszawa
Smutna królewna reż. Paweł Aigner (2004)
przygotowanie wokalne
Śpiew nocy letniej reż. Maciej Wojtyszko (1997)
przygotowanie wokalne
Teatr Dramatyczny – Warszawa
Samobójca reż. Marek Fiedor (2004)
korepetycje muzyczne
Płatonow reż. Paweł Miśkiewicz (2002)
korepetycje muzyczne
Wszystko dobre, co się dobrze kończy reż. Piotr Cieślak (2000)
korepetycje muzyczne
Powrót Odysa reż. Krystian Lupa (1999)
korepetycje muzyczne
Opera żebracza reż. Piotr Cieślak (1999)
kierownictwo wokalne
Adam Mickiewicz śmieszy tumani przestrasza reż. Piotr Cieślak (1998)
przygotowanie wokalne i aranżacje wybranych utworów
Teatr Dramatyczny im. A.Węgierki – Białystok
Awantura w Chioggi reż. Waldemar Śmigasiewicz (2001)
opracowanie muzyczne i przygotowanie wokalne
Boy. Kabaret reż. Waldemar Śmigasiewicz (1999)
przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne
Teatr Powszechny – Warszawa
Panna Tutli Putli reż. Krystyna Janda (1997)
korepetycje wokalne
Teatr Miejski – Gdynia
Awantura w Chioggi reż. Waldemar Śmigasiewicz (1996)
opracowanie muzyczne
Teatr na Kresach – Suwałki
Parady reż. Krzysztof Zaleski (1993)
muzyka i przygotowanie wokalne
Teatr Rozmaitości – Warszawa
Lato Muminków reż. Andrzej Maria Marczewski (1984)
przygotowanie muzyczne
Teatr im. W.Bogusławskiego – Kalisz
Niedźwiedź i Oświadczyny reż. Józef Jasielski (1980)
konsultacje muzyczne
Henryk VI na łowach reż. Ryszard Ronczewski (1980)
przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne
Czekając na Godota reż. Waldemar Wilhelm (1980)
opracowanie i montaż efektów dźwiękowych
Odwety reż. Józef Jasielski (1979)
konsultacje muzyczne
Król Tulipan III reż. Władysław Lasoń (1979)
muzyka i przygotowanie wokalne
Teatr Nowy – Łódź
Cień reż. Kazimierz Dejmek (1977)
korepetycje wokalne
Operetka reż. Kazimierz Dejmek (1976)
korepetycje wokalne
Przedstawienia impresaryjne
Smażone zielone pomidory reż. Remigiusz Grzela (2011)
przygotowanie wokalne
Spróbujmy jeszcze raz reż. Maciej Wojtyszko (2001)
opracowanie muzyczne i przygotowanie wokalne
Metro reż. Janusz Józefowicz (1991)
emisja głosu
Wybrane inne realizacje
Uciechy staropolskie reż. Jarosław Kilian (2019)
przygotowanie wokalne
Pastorałka reż. Jarosław Kilian (2019)
aranżacje, przygotowanie wokalne
Piosenka to forma magiczna według Wojciecha Młynarskiego reż. Magdalena Smalara (od 2017)
aranżacje, przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne
#WszystkoGra (film fabularny) reż. Agnieszka Glińska (2016)
przygotowanie wokalne aktorów
Testosteron (film fabularny) reż. Tomasz Konecki, Andrzej Saramonowicz (2007)
nauka śpiewu
Jubileusz Mariana Opani (Teatr Ateneum) reż. Krzysztof Jaślar (2002)
aranżacje i kierownictwo muzyczne
Recital Mariana Opani (Studio koncertowe PR) reż. nagr. Jarosław Regulski (2001)
aranżacje wybranych utworów
Nuty wolą tańczyć solo – koncert w XX rocznicę śmierci Wł. Wysockiego
(Amfiteatr Koszaliński) reż. Laco Adamik (2000)
aranżacje, przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne
Edith i Marlene (TV) reż. Marta Meszaros (1998)
przygotowanie wokalne
Kram z piosenkami (TV) reż. Krzysztof Lang (1997)
przygotowanie wokalne