Teatr

 

Teatr Polski – Warszawa

Tuwim reż. Ewa Makomaska (2024)
opracowanie muzyczne

Teatr Lalka – Warszawa

O dwóch takich, co ukradli księżyc reż. Jarosław Kilian (2023)
przygotowanie wokalne
Czarnoksiężnik z krainy Oz reż. Jarosław Kilian (2022)
przygotowanie wokalne
Boska komedia reż. Jarosław Kilian (2021)
przygotowanie wokalne
Rycerz Gwiazdy Wigilijnej reż. Jarosław Kilian (2020)
przygotowanie wokalne
Ptak Zielonopióry reż. Jarosław Kilian (2019)
przygotowanie wokalne
Karampuk reż. Grzegorz Turnau (2018)
przygotowanie wokalne
Król Marionetek reż. Izadora Weiss (2018)
przygotowanie wokalne
Krawiec Niteczka reż. Jarosław Kilian (2018)
przygotowanie wokalne
Krzesiwo reż. Jarosław Kilian (2016)
przygotowanie wokalne
Zielony wędrowiec  reż. Ula Kijak (2009)
przygotowanie wokalne
Ostatni tatuś  reż. Michał Walczak (2007)
przygotowanie wokalne
Księżniczka i ziarnko grochu  reż. Paweł Aigner (2007)
przygotowanie wokalne
Złotowłosa  reż. Jakub Krofta (2006)
przygotowanie wokalne
Cuda w budzie  reż. Wojciech Szelachowski (2006)
przygotowanie wokalne
Sklep z zabawkami  reż. Łukasz Kos (2005)
przygotowanie wokalne
Urodziny pieska i kotki  reż. Lech Chojnacki (2004)
przygotowanie wokalne
Kopciuszek  reż. Josef Krofta (2004)
przygotowanie wokalne
Król Olch  reż. Marek Ciunel (2003)
przygotowanie wokalne
Merlin Czarodziej  reż. Wojciech Szelachowski (2002)
przygotowanie wokalne
Państwo Fajnackich  reż. Wojciech Szelachowski (2001)
przygotowanie wokalne
Jaś i Małgosia  reż. Lech Chojnacki (2001)
przygotowanie wokalne
Mała Syrenka  reż. Petr Nosálek (2000)
przygotowanie wokalne
Faust i inni  reż. Maciej Wojtyszko (2000)
przygotowanie wokalne

Teatr Ateneum – Warszawa

Kwartet  reż. Wojciech Adamczyk (2020)
przygotowanie wokalne
Trzy razy Piaf  reż. Artur Barciś (2000)
przygotowanie wokalne
Opowieści Lasku Wiedeńskiego  reż. Agnieszka Glińska (1998)
przygotowanie wokalne
Szalony dzień czyli Wesele Figara  reż. Waldemar Śmigasiewicz (1997)
opracowanie, przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne
Opera Granda  reż. Maciej Wojtyszko (1996)
scenariusz /wspólnie z  Maciejem Wojtyszką/, przygotowanie wokalne
i kierownictwo muzyczne
/wspólnie z Wojciechem Borkowskim/
Boy  reż. Waldemar Śmigasiewicz (1995)
przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne
Opera za trzy grosze  reż. Krzysztof Zaleski (1994)
przygotowanie wokalne
Dymny  reż. Maciej Wojtyszko (1993)
przygotowanie wokalne
Kubuś Fatalista i jego Pan  reż. Andrzej Pawłowski (1993)
przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne
Tuwim  reż. Krzysztof Zaleski (1991)
przygotowanie wokalne /wspólnie z Ewą Jusewicz-Janowską/
Burzliwe życie Lejzorka  reż. Maciej Wojtyszko, Waldemar Śmigasiewicz (1989)
przygotowanie wokalne
Wysocki  reż. Wojciech Młynarski (1989)
przygotowanie wokalne i aranżacje wybranych utworów

Teatr Kwadrat

Przystojniaczek reż. Andrzej Nejman (2019)
przygotowanie wokalne i nagranie akompaniamentu
Z batutą i Kwadratem  reż. Jan Kobuszewski (1992)
korepetycje wokalne

TR – Warszawa

Rechnitz. Opera – Anioł Zagłady reż. Katarzyna Kalwat (2019)
przygotowanie wokalne

Teatr Współczesny – Warszawa

Psie serce  reż. Maciej Englert (2017)
przygotowanie wokalne
Niepoprawni (Fantazy)  reż. Maciej Englert (2015)
przygotowanie wokalne

Teatr Studio – Warszawa

Szkarłatny płatek i biały  reż. Kuba Kowalski (2016)
przygotowanie wokalne
Wiosna reż. Leonardo Moreira (2016)
przygotowanie wokalne
Zrób sobie raj  reż. Kasia Adamik i Olga Chajdas (2012)
przygotowanie wokalne

Teatr Capitol – Warszawa

Klimakterium 2 czyli menopauzy szał  reż. Krzysztof Jaślar, Elżbieta Jodłowska (2014)
przygotowanie muzyczne

Teatr 6.piętro – Warszawa

Bromba w sieci  reż. Maciej Wojtyszko (2014)
kierownictwo muzyczne i przygotowanie wokalne
Czechow żartuje!  reż. Eugeniusz Korin (2013)
przygotowanie wokalne
Chory z urojenia  reż. zbiorowa (2011)
przygotowanie wokalne
Maszyna do liczenia  reż. Eugeniusz Korin (2010)
przygotowanie wokalne

Teatr Narodowy – Warszawa

Pchła Szachrajka  reż. Anna Seniuk (2013)
przygotowanie wokalne
Siodło Pegaza  reż. Ewa Bułhak (2013)
przygotowanie wokalne
Happy End  reż. Tadeusz Bradecki (2005)
przygotowanie wokalne

Teatr Syrena – Warszawa

One i my  reż. Zbigniew Lesień (2013)
przygotowanie wokalne
Hallo Szpicbródka  reż. Wojciech Kościelniak (2012)
przygotowanie wokalne
Polaków życie seksualne  reż. Andrzej Zaorski (2000)
korepetycje muzyczne

OCH-Teatr – Warszawa

Czas nas uczy pogody reż. Krzysztof Materna (2012)
przygotowanie wokalne
The Rocky Horror Show  reż. Tomasz Dutkiewicz (2011)
przygotowanie wokalne
Wassa Żeleznowa  reż. Waldemar Raźniak (2010)
przygotowanie wokalne

Teatr Palladium – Warszawa

Nie ma Solidarności bez miłości  reż. Maciej Wojtyszko, Adam Wojtyszko (2012)
przygotowanie wokalne

Teatr Studio Buffo – Tito Productions

I Love You  reż. David Foulkes (2011)
przygotowanie wokalne

Teatr Polonia – Warszawa

Cwaniary  reż. Agnieszka Glińska (2021)
przygotowanie wokalne
Bagdad Cafe  reż. Krystyna Janda (2009)
przygotowanie wokalne
Dancing  chor. Jarosław Staniek (2008)
przygotowanie wokalne
Boska!  reż. Andrzej Domalik (2007)
przygotowanie wokalne

Teatr Scena Prezentacje – Warszawa

Sarabanda  reż. Romuald Szejd (2008)
opieka muzyczna
Harcerki  reż. Romuald Szejd (2004)
konsultacje muzyczne
Czas odnaleziony  reż. Andrzej Domalik (2003)
konsultacje muzyczne
Co nam zostało z naszej miłości  reż. Romuald Szejd (1999)
aranżacje i kierownictwo muzyczne

Teatr Na Woli – Warszawa

Czerwony Kapturek. Ostateczne starcie  reż. Krzysztof Adamski (2007)
przygotowanie wokalne

Teatr Improwizacje – Białystok

Piosenka jest dobra na wszystko  reż. Waldemar Śmigasiewicz (2006)
opracowanie muzyczne i przygotowanie wokalne

Teatr Nowy Praga – Warszawa

Samotny zachód  reż. Eugeniusz Korin (2006)
impostacja głosu

Teatr Montownia – Warszawa

Smutna królewna  reż. Paweł Aigner (2004)
przygotowanie wokalne
Śpiew nocy letniej  reż. Maciej Wojtyszko (1997)
przygotowanie wokalne

Teatr Dramatyczny – Warszawa

Samobójca  reż. Marek Fiedor (2004)
korepetycje muzyczne
Płatonow  reż. Paweł Miśkiewicz (2002)
korepetycje muzyczne
Wszystko dobre, co się dobrze kończy  reż. Piotr Cieślak (2000)
korepetycje muzyczne
Powrót Odysa  reż. Krystian Lupa (1999)
korepetycje muzyczne
Opera żebracza  reż. Piotr Cieślak (1999)
kierownictwo wokalne
Adam Mickiewicz śmieszy tumani przestrasza  reż. Piotr Cieślak (1998)
przygotowanie wokalne i aranżacje wybranych utworów

Teatr Dramatyczny im. A.Węgierki – Białystok

Awantura w Chioggi  reż. Waldemar Śmigasiewicz (2001)
opracowanie muzyczne i przygotowanie wokalne
Boy. Kabaret  reż. Waldemar Śmigasiewicz (1999)
przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne

Teatr Powszechny – Warszawa

Panna Tutli Putli  reż. Krystyna Janda (1997)
korepetycje wokalne

Teatr Miejski – Gdynia

Awantura w Chioggi  reż. Waldemar Śmigasiewicz (1996)
opracowanie muzyczne

Teatr na Kresach – Suwałki

Parady  reż. Krzysztof Zaleski (1993)
muzyka i przygotowanie wokalne

Teatr Rozmaitości – Warszawa

Lato Muminków  reż. Andrzej Maria Marczewski (1984)
przygotowanie muzyczne

Teatr im. W.Bogusławskiego – Kalisz

Niedźwiedź i Oświadczyny  reż. Józef Jasielski (1980)
konsultacje muzyczne
Henryk VI na łowach  reż. Ryszard Ronczewski (1980)
przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne
Czekając na Godota  reż. Waldemar Wilhelm (1980)
opracowanie i montaż efektów dźwiękowych
Odwety  reż. Józef Jasielski (1979)
konsultacje muzyczne
Król Tulipan III  reż. Władysław Lasoń (1979)
muzyka i przygotowanie wokalne

Teatr Nowy – Łódź

Cień  reż. Kazimierz Dejmek (1977)
korepetycje wokalne
Operetka reż. Kazimierz Dejmek (1976)
korepetycje wokalne

Przedstawienia impresaryjne

Smażone zielone pomidory  reż. Remigiusz Grzela (2011)
przygotowanie wokalne
Spróbujmy jeszcze raz  reż. Maciej Wojtyszko (2001)
opracowanie muzyczne i przygotowanie wokalne
Metro  reż. Janusz Józefowicz (1991)
emisja głosu

Wybrane inne realizacje

Uciechy staropolskie reż. Jarosław Kilian (2019)
przygotowanie wokalne
Pastorałka reż. Jarosław Kilian (2019)
aranżacje, przygotowanie wokalne
Piosenka to forma magiczna według Wojciecha Młynarskiego reż. Magdalena Smalara (od 2017)
aranżacje, przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne
#WszystkoGra (film fabularny) reż. Agnieszka Glińska (2016)
przygotowanie wokalne aktorów
Testosteron (film fabularny) reż. Tomasz Konecki, Andrzej Saramonowicz (2007)
nauka śpiewu
Jubileusz Mariana Opani  (Teatr Ateneum) reż. Krzysztof Jaślar (2002)
aranżacje i kierownictwo muzyczne
Recital Mariana Opani (Studio koncertowe PR) reż. nagr. Jarosław Regulski (2001)
aranżacje wybranych utworów
Nuty wolą tańczyć solo – koncert w XX rocznicę śmierci Wł. Wysockiego
(Amfiteatr Koszaliński) reż. Laco Adamik (2000)
aranżacje, przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne
Edith i Marlene (TV) reż. Marta Meszaros (1998)
przygotowanie wokalne
Kram z piosenkami (TV) reż. Krzysztof Lang (1997)
przygotowanie wokalne
 

powrót na górę strony