Teatr

 

Teatr Nowy – Łódź

Operetka reż. Kazimierz Dejmek (1976)
korepetycje wokalne

Cień  reż. Kazimierz Dejmek (1977)
korepetycje wokalne

Teatr im. W.Bogusławskiego – Kalisz

Król Tulipan III  reż. Władysław Lasoń (1979)
muzyka i przygotowanie wokalne

Odwety  reż. Józef Jasielski (1979)
konsultacje muzyczne

Czekając na Godota  reż. Waldemar Wilhelm (1980)
opracowanie i montaż efektów dźwiękowych

Henryk VI na łowach  reż. Ryszard Ronczewski (1980)
przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne

Niedźwiedź i Oświadczyny  reż. Józef Jasielski (1980)
konsultacje muzyczne

Teatr Rozmaitości – Warszawa

Lato Muminków  reż. Andrzej Maria Marczewski (1984)
przygotowanie muzyczne

Teatr Ateneum – Warszawa

Wysocki  reż. Wojciech Młynarski (1989)
przygotowanie wokalne i aranżacje wybranych utworów

Burzliwe życie Lejzorka  reż. Maciej Wojtyszko, Waldemar Śmigasiewicz (1989)
przygotowanie wokalne

Tuwim  reż. Krzysztof Zaleski (1991)
przygotowanie wokalne /wspólnie z Ewą Jusewicz-Janowską/

Kubuś Fatalista i jego Pan  reż. Andrzej Pawłowski (1993)
przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne

Dymny  reż. Maciej Wojtyszko (1993)
przygotowanie wokalne

Opera za trzy grosze  reż. Krzysztof Zaleski (1994)
przygotowanie wokalne

Boy  reż. Waldemar Śmigasiewicz (1995)
przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne

Opera Granda  reż. Maciej Wojtyszko (1996)
scenariusz /wspólnie z  Maciejem Wojtyszką/, przygotowanie wokalne
i kierownictwo muzyczne
/wspólnie z Wojciechem Borkowskim/

Szalony dzień czyli Wesele Figara  reż. Waldemar Śmigasiewicz (1997)
opracowanie, przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne

Opowieści Lasku Wiedeńskiego  reż. Agnieszka Glińska (1998)
przygotowanie wokalne

Trzy razy Piaf  reż. Artur Barciś (2000)
przygotowanie wokalne

Teatr Kwadrat – Warszawa

Z batutą i Kwadratem  reż. Jan Kobuszewski (1992)
korepetycje wokalne

Teatr na Kresach – Suwałki

Parady  reż. Krzysztof Zaleski (1993)
muzyka i przygotowanie wokalne

Teatr Miejski – Gdynia

Awantura w Chioggi  reż. Waldemar Śmigasiewicz (1996)
opracowanie muzyczne

Teatr Montownia – Warszawa

Śpiew nocy letniej  reż. Maciej Wojtyszko (1997)
przygotowanie wokalne

Smutna królewna  reż. Paweł Aigner (2004)
przygotowanie wokalne

Teatr Powszechny – Warszawa

Panna Tutli Putli  reż. Krystyna Janda (1997)
korepetycje wokalne

Teatr Dramatyczny – Warszawa

Adam Mickiewicz śmieszy tumani przestrasza  reż. Piotr Cieślak (1998)
przygotowanie wokalne i aranżacje wybranych utworów

Opera żebracza  reż. Piotr Cieślak (1999)
kierownictwo wokalne

Powrót Odysa  reż. Krystian Lupa (1999)
korepetycje muzyczne

Wszystko dobre, co się dobrze kończy  reż. Piotr Cieślak (2000)
korepetycje muzyczne

Płatonow  reż. Paweł Miśkiewicz (2002)
korepetycje muzyczne

Samobójca  reż. Marek Fiedor (2004)
korepetycje muzyczne

Teatr Dramatyczny im. A.Węgierki – Białystok

Boy. Kabaret  reż. Waldemar Śmigasiewicz (1999)
przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne

Awantura w Chioggi  reż. Waldemar Śmigasiewicz (2001)
opracowanie muzyczne i przygotowanie wokalne

Teatr Scena Prezentacje – Warszawa

Co nam zostało z naszej miłości  reż. Romuald Szejd (1999)
aranżacje i kierownictwo muzyczne

Czas odnaleziony  reż. Andrzej Domalik (2003)
konsultacje muzyczne

Harcerki  reż. Romuald Szejd (2004)
konsultacje muzyczne

Sarabanda  reż. Romuald Szejd (2008)
opieka muzyczna

Teatr Lalka – Warszawa

Faust i inni  reż. Maciej Wojtyszko (2000)
przygotowanie wokalne

Mała   reż. Petr Nosálek (2000)
przygotowanie wokalne

Jaś i Małgosia  reż. Lech Chojnacki (2001)
przygotowanie wokalne

Państwo Fajnackich  reż. Wojciech Szelachowski (2001)
przygotowanie wokalne

Merlin Czarodziej  reż. Wojciech Szelachowski (2002)
przygotowanie wokalne

Król Olch  reż. Marek Ciunel (2003)
przygotowanie wokalne

Kopciuszek  reż. Josef Krofta (2004)
przygotowanie wokalne

Urodziny pieska i kotki  reż. Lech Chojnacki (2004)
przygotowanie wokalne

Sklep z zabawkami  reż. Łukasz Kos (2005)
przygotowanie wokalne

Cuda w budzie  reż. Wojciech Szelachowski (2006)
przygotowanie wokalne

Złotowłosa  reż. Jakub Krofta (2006)
przygotowanie wokalne

Księżniczka i ziarnko grochu  reż. Paweł Aigner (2007)
przygotowanie wokalne

Ostatni tatuś  reż. Michał Walczak (2007)
przygotowanie wokalne

Zielony wędrowiec  reż. Ula Kijak (2009)
przygotowanie wokalne

Krzesiwo reż. Jarosław Kilian (2016)
przygotowanie wokalne

Teatr Syrena – Warszawa

Polaków życie seksualne  reż. Andrzej Zaorski (2000)
korepetycje muzyczne

Hallo Szpicbródka  reż. Wojciech Kościelniak (2012)
przygotowanie wokalne

One i my  reż. Zbigniew Lesień (2013)
przygotowanie wokalne

Teatr Narodowy – Warszawa

Happy End  reż. Tadeusz Bradecki (2005)
przygotowanie wokalne

Siodło Pegaza  reż. Ewa Bułhak (2013)
przygotowanie wokalne

Pchła Szachrajka  reż. Anna Seniuk (2013)
przygotowanie wokalne

Teatr Improwizacje – Białystok

Piosenka jest dobra na wszystko  reż. Waldemar Śmigasiewicz (2006)
opracowanie muzyczne i przygotowanie wokalne

Teatr Nowy Praga – Warszawa

Samotny zachód  reż. Eugeniusz Korin (2006)
impostacja głosu

Teatr Na Woli – Warszawa

Czerwony Kapturek. Ostateczne starcie  reż. Krzysztof Adamski (2007)
przygotowanie wokalne

Teatr Polonia – Warszawa

Boska!  reż. Andrzej Domalik (2007)
przygotowanie wokalne

Dancing  chor. Jarosław Staniek (2008)
przygotowanie wokalne

Bagdad Cafe  reż. Krystyna Janda (2009)
przygotowanie wokalne

Teatr 6.piętro – Warszawa

Maszyna do liczenia  reż. Eugeniusz Korin (2010)
przygotowanie wokalne

Chory z urojenia  reż. zbiorowa (2011)
przygotowanie wokalne

Czechow żartuje!  reż. Eugeniusz Korin (2013)
przygotowanie wokalne

Bromba w sieci  reż. Maciej Wojtyszko (2014)
kierownictwo muzyczne i przygotowanie wokalne

OCH-Teatr – Warszawa

Wassa Żeleznowa  reż. Waldemar Raźniak (2010)
przygotowanie wokalne

The Rocky Horror Show  reż. Tomasz Dutkiewicz (2011)
przygotowanie wokalne

Czas nas uczy pogody reż. Krzysztof Materna (2012)
przygotowanie wokalne

Teatr Studio Buffo – Tito Productions

I Love You  reż. David Foulkes (2011)
przygotowanie wokalne

Teatr Palladium – Warszawa

Nie ma Solidarności bez miłości  reż. Maciej Wojtyszko, Adam Wojtyszko (2012)
przygotowanie wokalne

Teatr Studio – Warszawa

Zrób sobie raj  reż. Kasia Adamik i Olga Chajdas (2012)
przygotowanie wokalne

Wiosna reż. Leonardo Moreira (2016)
przygotowanie wokalne

Szkarłatny płatek i biały  reż. Kuba Kowalski (2016)
przygotowanie wokalne

Teatr Capitol – Warszawa

Klimakterium 2 czyli menopauzy szał  reż. Krzysztof Jaślar, Elżbieta Jodłowska (2014)
przygotowanie muzyczne

Teatr Współczesny – Warszawa

Niepoprawni (Fantazy)  reż. Maciej Englert (2015)
przygotowanie wokalne

Przedstawienia impresaryjne

Metro  reż. Janusz Józefowicz (1991)
emisja głosu

Spróbujmy jeszcze raz  reż. Maciej Wojtyszko (2001)
opracowanie muzyczne i przygotowanie wokalne

Smażone zielone pomidory  reż. Remigiusz Grzela (2011)
przygotowanie wokalne

Wybrane inne realizacje

Kram z piosenkami (TV) reż. Krzysztof Lang (1997)
przygotowanie wokalne

Edith i Marlene (TV) reż. Marta Meszaros (1998)
przygotowanie wokalne

Nuty wolą tańczyć solo – koncert w XX rocznicę śmierci
Wł. Wysockiego  (Amfiteatr Koszaliński) reż. Laco Adamik (2000)
aranżacje, przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne

Recital Mariana Opani (Studio koncertowe PR) reż. nagr. Jarosław Regulski (2001)
aranżacje wybranych utworów

Jubileusz Mariana Opani  (Teatr Ateneum) reż. Krzysztof Jaślar (2002)
aranżacje i kierownictwo muzyczne

Testosteron (film fabularny) reż. Tomasz Konecki, Andrzej Saramonowicz (2007)
nauka śpiewu

#WszystkoGra (film fabularny) reż. Agnieszka Glińska (2016)
przygotowanie wokalne aktorów

Piosenka to forma magiczna – piosenki Wojciecha Młynarskiego reż. Magdalena Smalara (2017)
aranżacje, przygotowanie wokalne i kierownictwo muzyczne

 

powrót na górę strony